Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

duminică, 13 aprilie 2025

Evaluarea Guvernului Romaniei (premier Marcel Ciolacu ) prin metoda Rensis Likert (2025)

 

🔍(AI) Evaluarea Guvernului Romaniei (2025 ) premier Marcel Ciolacu


Dincolo de disputele politice  si de pericolul major de la granitele Romaniei reprezentat de razboiul cumplit din Ucraina , activitatea guvernului Ciolacu poate fi evaluata in mod obiectiv cu mijloacele clasice oferite de stiintele sociale si cu mijloacele puse la dispozitie de inteligenta artificiala care are acces la informatia publica globala. Cele 22 de variabile  ale organizatiei umane propuse de Rensis Lickert (1967) ofera posibilitatea AI/chatgbt de a evalua in mod obiectiv  activitatea acestui guvern depasind scandalurile si emotiile puternice din spatiul public.



1. Profilul Guvernului Romaniei (2025)- Premier Marcel Ciolacu )  


 Modelul Rensis Likert  






2. Analiza profilului


🔍 (AI)US Analiza profilului Guvernului Romaniei (2025)

Variabile,  stari , caracteristici 


NrVariabilăStare 
Evaluare

1.
Gradul de încredere în subordonați
     🟡 Ineficientă

 Lipsa autonomiei       
  instituționale și politizarea deciziilor
2.
Motivația membrilor organizației
    🔴 Blocaj
Demotivare din cauza   
  birocrației și instabilității
3.Interacțiunea între membri   
    🔵 Funcțională                                     

Cooperare formală, dar cu disfuncționalități
4.
Fluxul de informație ascendent
    🟡 IneficientăLimitat și filtrat politic
5.
Fluxul de informație descendent
    🔵 Funcțională

Prezent, dar adesea   
  folosit pentru control

6.Luarea deciziilor    🔴 Blocaj 
 
Centralizare excesivă, lipsă de transparență

7.Stabilirea obiectivelor    🟡 Ineficientă 
 
Neclare sau contradictorii
  în unele domenii

8.Identificarea conflictelor    🔴 Blocaj Neglijate sau politizate
9.
Mod de rezolvare a conflictelor
    🔴 Blocaj 

Se recurge rar la soluții      colaborative
10.
Participarea la luarea deciziilor
    🟡 Ineficientă
 
Consultările publice sunt
  formale

11.
Gradul de cooperare interinstituțională     
    🔵 Funcțională  
Există colaborare, dar
  fragmentată

12.
Gradul de delegare a responsabilităților
    🟡 Ineficientă

Delegarea e formală, dar fără autonomie reală

13.
Autonomia în îndeplinirea sarcinilor
    🔴 Blocaj

Control excesiv din partea conducerii

14.

Măsura în care se folosesc ideile subordonaților
    🔴 Blocaj
Inițiativele din jos în sus sunt ignorate

15.
Claritatea canalelor de comunicare
   
  🔵  Funcțională                                               

Comunicare instituționalizată, dar birocratică

16.Flexibilitatea organizației    🟡 Ineficientă
Rigiditate administrativă și rezistență la schimbare

17.
Atitudinea față de schimbare
    🔴 Blocaj

Schimbările sunt mimate, nu asumate

18.
Recunoașterea performanței
    🟡 Ineficientă

Evaluarea este formală, dar deseori politizată

19.
Mecanisme de control și feedback
    🔵 Funcțională
Există, dar cu impact redus
20.Tipul de lider    🟡 Ineficientă

Lider autoritar, cu puține tendințe consultative

21.Stilul de conducere     🔴 Blocaj

Stil de comandă și control, rezistent la parteneriat


22.
Modul de folosire al rezultatelor controlului
    🔴 Blocaj
Feedback-ul influențează rar deciziile strategice



( Va urma ) .

Niciun comentariu: