" Jurnalul unui psiholog "( 2007-2024) este o viziune si o perspectiva originala asupra societatii romanesti generata initial de involutia unui domeniu profesional sensibil confiscat de instante straine naturii acestuia.
Elita discreta pro România
Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :
Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke
marți, 28 aprilie 2009
Armaghedonul din spatiul virtual. Despre manipulare
Manipularea este un concept la moda dar si o situatie reala. Problema este ca intre moda ca atare si consecintele unei situatii reale care implica aderenta la un anumit sistem de valori, demarcatia nu este foarte clara si confuzia este intretinuta in mod intentionat . In exemplul de mai jos preluat de pe un blog, toate aceste lucruri sunt evidente la fel ca si batalia tacuta , dar acerba, intre doua sisteme de valori diametral opuse. Desi nu se mai folosesc pistoale, pe alt plan efectul este similar atat pentru cei "pro", cei "contra" cat si pentru psihologii implicati deoarece , desi civilizata ,lupta de idei are loc fara menajamente. Nu ne ramane decat sa ne formam si noi propria opinie :
"Curs de Manipulare
March 5th, 2008 · 20 Comentarii
8-9 Martie 2008, Bucuresti
12-13 Martie 2008, Timisoara
16 -17 Aprilie 2008, Cluj
14 -15 Mai 2008, Iasi
Inainte de a te decide, vizualizeaza detaliile prezentate pe www.traininguri.ro Mai ai doar cateva zile la dispozitie pentru a te inscrie la trainingul din Bucuresti si Timisoara. Pentru trainingul din Cluj si Iasi, mai ai timp la dispozitie, insa nu foarte multe locuri! Alege sa participi la training! Merita! Inscrie/te online pe www.traininguri.ro!
Intr-adevar manipulare pentru multi dintre noi este un cuvant tabu. Preferam sa folosim influentare, negociere sau convingere. Am descoperit insa de-a lungul cursurilor de negociere pe care le-am organizat ca manipulare este mai aproape de ceea ce va intereseaza, este mai practic si mai aproape de realitate. Cursul este gandit tocmai in acest sens, anume sa raspunda unei nevoi curente din viata de zi cu zi, atat de acasa cat si de la serviciu. Multi au spus ca este o adevarata nebunie sa tratezi intr-un curs asemenea subiect.
Din structura Cursului de Manipulare
* limbajul corpului si mesajele non-verbale
* mesaje subliminale
* comenzi mentale
* generarea de atitudini (cheile mintii)
* cuvinte care schimba atitudini
* atitudini care schimba atitudini
8-9 Martie 2008, Bucuresti
12-13 Martie 2008, Timisoara
16 -17 Aprilie 2008, Cluj
14 -15 Mai 2008, Iasi
Detalii Administrative si inscrieri
www.traininguri.ro
Extreme Training, Furnizorul tau de performanta
Taguri: STIRI PSIHOLOGICE
20 raspunsuri pana acum ↓
· 1 Dragos // Mar 5, 2008 at 2:40 pm
Este ceva foarte interesant. Mi s-a parut foarte captivant si cu siguranta voi incerca sa aplic ce am invatat. Nu ezitati sa participati la acest training. Va va fi foarte util, veti gandi de 10 ori mai mult inainte sa vorbiti cu cineva. Veti invata sa apreciati, sa descoperiti o persoana si in 5 minute.( Silvia Constantin)
Interesant, util, o investitie in propria persoana, cu beneficii pe termen lung.
(Mirela Stere, Macromex)
Trainingul este de o mare utilitate pentru cei care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare in viata de zi cu zi si la serviciu. Exercitiile de interactivitate sunt invovative si eficiente dand posibilitatea participantilor sa aplice noile cunostinte. Trainerul este mereu dispus sa raspunda intrebarilor si nedumeririlor. (Stefania Lazar- Primaria Municipiului Bucuresti)
Este interesant, interactiv, aplicabil. Recomand intr-un mod deschis acest training tuturor celor care stiu de existenta manipularii dar care nu stiu s-o aplice. Trainingul iti ofera raspunsuri intr-o maniera interactiva, inovativa. (Ionut Ardeleanu)
Training mai mult psihologic decat tehnicizat!. Foarte buna interactivitate, eficienta, utilitate in cadrul cursului. Abilitati excelente ale trainerului, creativ, ingenios, cu simtul umorului dezvoltat. (Liliana Mach- Radio Total)
Mi-a deschis noi orizonturi, cred ca (simt ca) mi-a aratat calea catre succes. Apreciez acest training ca fiind teribil de util in ceea ce ma priveste, este impulsul de care avema nevoie. (Carmen Alexandru ? SC CMD 2002 Galati)
Daca vrei sa nu mai fi manipulat vino la trainingul pe care l-am urmat eu. Eu voi mai veni! (Irina Dascalu- PFA Dascalu)
M-a ajutat sa pun la punct multe detalii care mi-au scapat pana acum si m-am simtit bine in preajma unor persoane necunoscute. Initial am avut indoieli in legatura cu informatiile pe care le-as putea primi, dar Marian a reusit sa puna la indoiala unele chestii de care eram pana acum sigur. A fost un challenge. (Iulian Budoi ?Radio Total)
M-am simtit la un moment dat ca la o terapie in grup unde toata lumea si-a spus ?of?-urile. Oamenii ar trebui informati asupra faptului ca acest training nu e de natura a le rezolva problemele personale. (Livia Soare- Tribunalul Bucuresti)
Super tare! Imi place modul teoretic in care sunt analizate aceste tehnici! NLP este un studiu relevator si important in orice arie a activitatii noastre. Ideea inovatoare a punerii in valoare a acestor tehnici este esentiala pentru toti. (Corina Mihaitoiu-GO BIG EVENTS SRL)
Parerea mea este ca am invatat mai multe lucruri decat ma asteptam. (Purice Dana Mirela)
A fost super din punct de vedere informational, dar neasteptat de placut avand in vedere atmosfera creata. Am ajuns la concluzia ca de fapt puterea e in posibilitatile noastre intelectuale si nu in atentia acordata detaliilor. Consider ca punctele tari ale acestui training au fost libertatea de care am avut parte si informatiile prea captivante si deosebit de utile. E un training care merita facut prin prisma utilitatii lui. Se adreseaza oamenilor care stiu si sa analizeze, pot sa asculte si sunt interesati sa se cunoasca in primul rand pe ei si sa incerce sa foloseasca asta zilnic. Consider ca acest training m-a ajutat sa realizez ca intr-adevar am valoare si nu stiu sa o valorific.
Sunteti niste tipi prea OK poate, pentru unii dintre noi. Ati fost prea finuti! Sa o tineti tot asa! Si intotdeauna sa faceti ce va place si la ce sunteti foarte buni!
P.S: Imi asum responsabilitatea pentru cele scrise! (Gabriela Negru-SC TON MARRIAGE)
Merita toti banii, chiar mai mult! Daca ai impresia sa esti un supernegociator, la sfarsitul cursului te vei simti cel mai mare negociator din lume! (Marius Cristian Chirea-Marox Serv Srl)
Un training si un trainer antrenante, modalitate de lucru activa si creativa, cunostinte expuse si exersate interactiv, in echipe, eficient. Iti ofera ocazia nu numai sa cunosti lucruri noi ci si persoane noi, inclusiv sa te cunosti pe tine insuti. Mi s-a parut mai relaxant si mai amuzant decat m-as fi asteptat. Materia este foarte interesanta! (Cristina Serban-UAUIM- Birou individual de arhitectura)
Informatia de calitate (foarte bine documentat).
Performanta buna a trainerului. Participantii au fost unii cu personalitati puternice si de aceea uneori greu de tinut in frau. De asemenea cam multa informatie! (Alexandra Chirvase -Soc.Civila Avocati CHIRVASE GHIGA RILLA)
Mult mai complex decat cred sau au inteles unii, mult mai onest si mai bine intentionat si adresat decat au dorit altii! Te ajuta in primul rand sa te vezi prin ochii altor oameni. In al doilea rand sa analizezi partenerul de dialog. (Bogdan Panait-SC PANDESIGN SRL)
Cursul a fost foarte interesant si plin de lucruri noi. Merita recomandat! (Daniela-Raluca Marcu-Graphtec Design)
Prea scurt!!! (Constantin Stoica)
Este un training interactiv, in care acumulezi informatiile practice! (Diana Craciunescu - S.C Diana SRL)
Merita sa va gasiti timp pentru a participa la acest training. Va va ajuta mai mult decat credeti. ( Irina Bogatu)
Nici o tehnica nu este prin sine moral buna sau rea. Diferenta o face scopul caruia ii serveste! Trainingul te invata tehnici si o face bine! ( Alexandru Ursoiu-Univ. Crestina Dimitrie Cantemir- Asistent universitar)
Detalii Administrative si inscrieri
http://www.traininguri.ro
· 2 BlueSheep // Mar 14, 2008 at 11:42 am
curs de manipulare?
zici ca acest cuvant este cuvant “tabu” … nici pe departe . dar cum faceti voi curs de manipulare, eu stiu ca atunci cand vb de manipulare din 2 persoane una pierde cu siguranta. si atunci mai este moral ce faceti voi? pentru un pic de publicitate si niste bani in plus sunte-ti in stare sa transformati psihologia intr-un instrument de control asupra altor oameni? si intr-un instrument de distrugere ? dramatic nu, asa suna mesajul meu, dar sunt exasperat de astfel de chestii precum faceti si voi. sa va fie rusine promovati imoralitatea, deformati imaginea psihologiei si nu tineti cont de oameni.
· 3 Delawari // Mar 25, 2008 at 9:28 am
Cher BlueSheep, don`t worry….keep walking !
Aceasta este situatia reala a psihologiei romanesti si acest gen de psihologi si de “activitati” se promoveaza. Este exact viziunea securista asupra psihologiei. Asta pentru ca psihologii au votat ca nu ca oile, ci ca berbecii pe securistii tampiti care mai intai le-au luat banii, apoi profesia , coloana vertebrala si in final gatul . Asta au vrut, asta au avut !
· 4 Delawari // Mar 25, 2008 at 10:04 am
10.02
Comentariul inca este in moderare. Dar pariez pe 100% ca il vei sterge, Catalino !!
· 5 Delawari // Mar 26, 2008 at 12:40 am
Catalino draga , am avut dreptate, n-asa ?! Mi-ai taiat bunatate de postare despre ce faceti voi si securistii vostri tampiti. Tai-o si p-asta !
· 6 Dragos // Mar 26, 2008 at 11:02 am
Mai Delawari, ai pierdut pariu’….
In ceea ce priveste manipularea, asta s-a practicat din paleolitic, chiar daca nu existau pe vremea aia cursuri de constientizare…
Liderii trebuie sa aiba cunostiinte de manipulare…, daca sunt lideri buni.
A manipula nu inseamna doar manipulare securisto-comunista… ei doar au aplicat niste tehnici vechi de cand lumea…
Try to be open mind…
· 7 Delawari // Mar 26, 2008 at 11:26 am
Mai Dragos draga ( am remarcat finetea de intelectual valutist cu care ma abordezi - ) exista manipulare si in Occident dar acolo exista in primul rand psihologie si daca te duci la un psiholog ala nu te duce cu presu` ca aici. Eu imi mentin parerea ca teza manipularii universale , dincolo de paranoia unui WCTudor, vine ca o manusa unora care se camufleaza dupa ea dupa teza cu adevarat paranoica a lui Bogdan Teodorescu conform careia “totul e manipulare” ( teza care e varata pe gat elevilor de liceu pe “e-scoala) si ca atare cine nu o recunoaste “nu e cu noi e impotriva noastra” de unde si recomandarea “fina” ( Try to be open mind …) care nu poate avea decat un corolar …
Wich one…?
· 8 Dragos // Mar 26, 2008 at 12:29 pm
Ai fost la psiholog sau psihoterapeut si in vest si in Romania, ca sa poti face o comparatie? - este esential, pentru a putea pune o eticheta!
In ceea ce ma priveste, eu am fost mai toata viata un “GICA CONTRA”, si chiar daca am fost asa, am supravietuit destul de bine…
Spre exemplu, mie imi place destul de mult de Fidel Castro - este un artist in manipulare, caruia si americanii, in ultima vreme au inceput sa-i recunoasca meritele…., ca sa nu mai spunem ca e singurul dictator in viata, care a renuntat la putere si nu a fost linsat.
Ce a facut, cum a facut, de vin americanii in Cuba sa se trateze, se pare ca a facut ceva si pentru oameni….
Asta este un secret esential pentru orice lider care manipuleaza…, daca tu traiesti fara griji, ai grija ca supusii tai sa traiasca rezonabil…
· 9 Delawari // Mar 26, 2008 at 12:49 pm
Mai intai, mie nu imi place Fidel Castro dar aici e o problema de gust si ne aflam pe aiberguri diferite . Apoi, asa cum am banuit , ai cazut in propria capcana. Mai mult ca sigur esti psiholog si atunci in mod sigur ai patit acelasi lucru.
Exista cineva mult mai destept ca mine si ca tine care a demonstrat in hal au fost manipulati psihologii romani ca tot iti place tie manipularea. Dar eu zic mai simplu : i-a lasat fara nadragi pe toti cei care fac pe psihologii si incearca sa -si prosteasca semenii . Cand aud de el unii fac deja crize. Citeste : http://www.agero-stuttgart.de/REVISTA-AGERO/CULTURA/istoria%20conspirativa%20de%20SS.htm
By !
· 10 Bluesheep // Mar 26, 2008 at 3:26 pm
Mai Dragos tot insisti cu argumente aiuristice. Manipulare = din 2 persoane una pierde.
Ce ti se pare tie moral in chestia asta?
Si vezi nu confunda manipularea cu persuasiunea sunt 2 chestii foarte diferite.
Eu am fost la psiholog in afara, am si studiat psihologia si psihoterapia in afara si nu exista aceasta bataie de joc.
Nu, dragule un psiholog nu manipuleaza si nici nu sfatuieste pe altii sa manipuleze. Nu in afara, ca tot faci referire la altii.
Si vb tu de lideri care manipuleaza, pardon moncher psihologu’ , dar ei sunt educati pe principiul WIN-WIN (vezi de exeplu Coaching & Mentoring), ca sunt si din cei ce calca pe aratura, asta spune ceva despre ei, dar nu trebuie sa fie luati drept modele si promovati ca modele, ca ne-am dus in prapastie cu totii.
… dar ma rog, ce-mi bat eu gura aici la tine cand tocmai am vazut pe site-ul tau “bancuri cu evrei”. Daca iti plac glumele soviniste, tine-le offline pt amicii tai, ca nu dau bine deloc pe un site de psihologie.
· 11 Luiza // Mar 26, 2008 at 5:40 pm
Mie mi se pare ca Dragos are dreptate…
Bluesheep si Delawari, pareti foarte stresat….
Scopul psihologului sau psihoterapeutului, este sa va destreseze…
Mi se pare cat se poate de OK, sa fie bancuri, fie ele si cu evrei, si cu arabi (de alea de ce nu v-ati luat?) - nu inseamna neaparat sovinism!
In ceea ce priveste manipularea, ea a avut in decursul istoriei si f multe parti bune.
Eu cred ca trebuie sa gandim pozitiv si sa nu fim, prin natura noastra exclusiv carcotasi…
· 12 Catalina Hetel // Mar 26, 2008 at 9:33 pm
ok, vad ca acest subiect a starnit multe controverse si multe pasiuni. cel care m-a abordat atat de direct acuzandu-ma ca i-as fi taiat bunatate de postare il contrazic. Eu sunt doar psihologul site-ului si nu administratorul. Punct. Iar administratorul taie ceea ce crede de cuviinta ca nu ar trebui sa apara pe un site. Recunosc ca psihoterapeut ca si injuratul si descarcarea nervoasa are partea ei curativa, dar de obicei intre 4 ochi, ceilalti nefiind obligati sa citeasca astfel de lucruri.
acest curs a fost prezentat ca RECLAMA, noi am hotarat ca pe acest site sa apara informatie din domeniu. Cel ce hotaraste daca va participa sau nu este cititorul. Daca afirmi ca ai studiat psiho, ai aflat deja ca in acest curs practic se predau niste elemente de relationare interumana la un nivel superficial. Nu e nimeni de vina ca societatea noastra este una grabita, care cere “retete”. Chiar si retete de relationare. Eu personal sunt adepta analizei personale nu a retetelor dar sunt convinsa ca daca as deschide acest subiect ar fi multi care sa ma contrazica. In fond nu am inteles exact vehementa ta. De ce crezi ca mereu unul trebuie sa piarda. E o experienta traita? Pentru ca realitatea este ceea ce vedem. Realitatea exista prin ochii nostri. Si de ce nu crezi ca ar putea exista manipulare pozitiva. De exemplu atunci cand eu incerc sa conduc un grup spre un scop comun. E adevarat ca existenta noastra presupune compromisul intre nevoi si pulsiuni si realitatea exterioara. Uneori vrem ceva dar trebuie sa facem altceva. Atunci cautam o cale de mijloc. Si cred ca un curs de manipulare te poate invata nu doar “sa manipulezi” ci si sa te aperi. Sa stii cand esti manipulat si sa reactionezi. Nu agresiv pentru ca nu rezolvi nimic. Poate sa nu mai votezi cu ochii inchisi, sa nu mai cumperi lucruri din relame, sa nu faci neaparat “ce trebuie”. Informatia nu a stricat niciodata nimanui. Imoral e cum o folosesti nu faptul ca o acumulezi. Asa nu ar mai citi nimeni Mein Kampf.
Despre bancurile cu evrei….poate sunt deplasate, dar avem dreptul a o opinie, fie ea si imorala, e dreptul nostru sa gandim, e dreptul nostru sa nu fim de acord. Daca dam cu parul nu rezolvam ci agravam. Daca intelegem poate schimbam ceva.
O seara buna,
Catalina Hetel
· 13 Catalina Hetel // Mar 26, 2008 at 10:22 pm
Am citit articolul despre care scria Delawari. un articol scris cu multa pasiune si cu destula inversunare. Dar nu pot sa nu ii recunosc partea de adevar. Cred ca ceea ce scrie acolo e adevarat. Poate un pic exagerat dar nu neadevarat. Problema e ca acest comunism e ca fantoma unui parinte rau care ne bantuie. E mort de 20 de ani dar noi tot traim in umbra si in amintirea lui. Si acest comunism a fost foarte perfid. Pentru ca ne-a taiat radacinile, ne-a facut sa ne indoim de valori si de adevarul nostru, ne-a fabricat un alt adevar, ne-a terfelit credintele si opiniile si in final am ramas un popor debusolat si fara valori. Imi vine in minte Balaceanu Stolnici care a colaborat si el cu securitatea. De ce oare? Ce ii lipsea? Sau poate ca pentru ca sa fie Balaceanu Stolnici a avut nevoie de sprijin, cine stie? Dar in acest joc au fost de fapt implicati toti, armata, politie, profsori, medici, artisti si chiar iacceptabil dar adevarat, parintii nostri, cunostintele noastre, vecinii nostri. Pentru ca asta se urmarea. Sa fim toti manjiti ca sa fim toti una. adica sa nu scoatem capul. Si cred cu tarie ca aceste metode nu au fost inventate de angajatii de la electricitate nici din agricultura. Ci de cei care aveau capacitatea sa le inventeze. Cine altii decat cei care cunosteau oamenii, adica psihologii. Nu cred ca psihologii au fost scutiti de colaborarea cu securitatea. Si da, cred ca multi dintre cei care astazi fac destinele domeniului, erau si pe atunci. Asta e, ca in orice domeniu. Dar dincolo de asta, cred ca a venit timpul sa mergem mai departe. Sa incercam sa nu raspandim mizeria ci sa ne debarasam de ea. Cred ca cei care sunt astazi psihologi si psihoterapeuti incearca sa isi faca treaba cat pot ei de bine. Cred si ca cei mari, cei huliti, au scris lucruri bune si ca poti lua de la ei cate ceva. Cred ca ar trebui sa avem puterea argumentului si sa contrazicem daca nu suntem de acord. Sa luam atitudine ferma si la obiect. Pornind de la un nefericit “curs de manipulare”, care este de fapt un curs de interrelationare, am ajuns la securitate si la ce se intampla acum 20 de ani. Oare cine pe cine manipuleaza? Nu suntem oare toti sub imperiul unor scenarii si a unor temeri de care nu putem scapa? Cred ca e vremea insa sa scapam, pentru ca altfel nu vom putea merge mai departe. Bine sau rau.
· 14 Como // Mar 27, 2008 at 7:15 am
Foarte frumos le zici Catalina si ai dreptate!
Apropos de bancuri, eu am prieteni evrei, si daca le zic bancuri cu evrei nu se supara, ci chiar se amuza, pentru ca multe din ele ne invata despre modul lor de a fi.
Ar trebui sa-i hulim si pe cei care zic bancuri cu un american, un rus si un roman hot? Eu zic ca nu! Hai sa ne destindem!
Apropos, stiti de ce au evreii nasul mare?
………………………………………………………
Pentru ca aeru-i pe gratis….
· 15 Delawari // Mar 27, 2008 at 9:48 am
Catalino draga, rectific. Nu mi-ai taiat postarea. M-ai “injurat” sub alte nick-uri asa cum ti-ai facut reclama cursului sub nick-ul Dragos.
Sa trecem la lucrurile importante :
“Si cred ca un curs de manipulare te poate invata nu doar “sa manipulezi” ci si sa te aperi. Sa stii cand esti manipulat si sa reactionezi.”
Bluesheep are dreptate….E trist si indubitabil. Cine te-a speriat in halul acesta ? Esti “virusata” rau de morbul paranoic ( stai cuminte … nu e de la tine , ci de la aia care ti l-au varat in cap la cursuri provenite di pi la Baneasa…) conform caruia trebuie sa stam mereu de garda pentru ca dusmanul de clasa vegheaza si ne “ataca” precum in cer asa si pe Pamant : din toate pozitiile. Revino-ti , draga ! O sa fie vai si amar de copiii tai cu o asemenea mama…
“Am citit articolul despre care scria Delawari. un articol scris cu multa pasiune si cu destula inversunare.” Ori ai o problema de perceptie, ori te simti cu musca pe caciula si ar fi trist… Unde ai vazut tu inversunare ? Eu nu am vazut numai un articol foarte amar…Si daca zvonurile pe care le-am auzit sunt adevarate, cel care l-a scris a renuntat scarbit la aceasta profesie ca sa poate scrie desprea ea si sa va lase pre cei ca voi sa manipulati in continuare boborul care care trebuie sa creada ca il manipuleaza si streseaza altii ca sa-l vindece cei ca voi….
Dar ai dreptate. Pierdem timpul…
Ma bucur totusi ca l-am gasit aici pe Bluesheep. Face cat toti yesman-ii si aplaudacii de pre aici care parca sunt toti trasi la acelasi xerox. Acum chiar ca mi-am luat zborul spre alte spatii . By !
· 16 Catalina Hetel // Mar 27, 2008 at 10:19 am
Incerc pentru ultima oara sa intru intr-un dialog civilizat. Unu: cursul nu este al meu. Este o RECLAMA a unui program a EXTREME TRAINING. Daca intelegi bine, daca nu e treaba ta. Dragos este altcineva nu eu. Nu am mai multe identitati pentru ca nu am nevoie. Cat despre frustrarile tale in legatura cu domeniul psihologiei asta e. Le poti rezolva daca vrei, daca nu, treaba ta. Iar legat de securisti, imi pare rau sa te dezamagesc, dar varsta nu mi-a permis nici macar sa intru in UTC. Asa ca nu am avut vreo legatura cu securitatea. Acum daca tu faci legatura exclusiva intre psihologie si securitate, intre securisti si psihologi pana la urma e problema ta. Dupa cum spuneam, lumea e ceea ce vezi.
· 17 Dragos // Mar 27, 2008 at 11:22 am
Este clara o suferinta tip mania persecutiei……
Sau esti un adept convins al TEORIEI CONSPIRATIEI…….
He he… io am apucat sa fiu si utecist freo 3 ani…, ca daca nu…. as fi avut probleme la scoala…
Cu toate astea, imi aduc aminte ca in armata, la o sedinta utc, cand 2 colegi (am facut la TR - student) trebuiau sanctionati, io m-am ridicat si am zis ca nu ei sunt de vina ci comandantii (ceilalti erau pe sub scaune si ma trageau de mana sa ma asez, dar eu am continuat). A fust destul de dura interventia mea, pentru ca toarshu colonel de la partid incepuse sa roada un creion si se facuse rosu, ca streagu’ partidului… Pana la urma s-a mai ridicat un coleg care m-a sustinut, si sanctiunile au fost doar simbolice….
Pentru linistea ta Delawari - sunt mascul, 40 de ani, si proprietaru’ sitului….
Incearca sa te relaxezi totusi….
· 18 Delawari // Mar 27, 2008 at 11:46 am
Dai intr-unul, tipa doi….
Mascul, proprietaru` sitului , freo 3 ani UTC-ist si “specialist” in diagnostice puse altora… E clar ca te crezi buricu` Pamantului… Mai cunosc si eu cate ceva despre o specie care improasca cu invective non-stop si care se autointituleaza la apelul de seara, psihologi ….
Mai nene, mai intai vad ca ma cam depasisi ghinisor ca varsta…Aici ai un oarescare avantaj - iesi mult mai devreme la pensie.
Apoi zici ca esti relaxat ca toti de pe aici care glasuiesc in cor , dar unde vedeti voi incordare si frustrare, cum zice simpatica mea Catalina ( zau ca as invita-o la o cafea dupa cum ii apara pe cei ca tine…) ? Eu ma destind copios , si tare ma tem ca astea sunt la drept voi . Tataie, eu iti recomand numai atat : trage aer adanc in piept, si respira acum usor…E mai bine ? …Veeezi ?!
· 19 Como // Mar 28, 2008 at 7:18 am
Nu are rost sa iti pierzi vremea Dragos, cu un pustan ca Delawari, probabil nu are ce face si se crede spiritual.
Nici tangenta cu psihologia nu cred ca are.
Este probabil un hibrid comunisto-capitalist nerefulat…
· 20 alina // Oct 2, 2008 at 11:09 am
calendarul actualizat de traininguri pentru cei interesati
Ai ocazia sa te dezvolti si sa te perfectionezi. Extreme Training este prezent in Bucuresti, Iasi, Cluj, Timisoara, Brsov si Constanta. Alege din lista de mai jos trainingul care ti se potriveste! Inainte de a te decide sa participi, prin click pe numele trainingului mergi la descrierea trainingului unde poti afla: beneficiile trainingului, tematica, data si locul desfasurarii, taxa de participare si discounturile de care poti beneficia, detalii despre traininer, etc
Cursurile din lista de mai jos pot fi accesate atat de companii cat si de persoane fizice.
Orasul
Cursul
Data Desfasurarii
Bucuresti
Dezvoltare Personala si Leadership
3, 4, 5 Octombrie
Bucuresti
Tehnici Negociere
14 Octombrie
Bucuresti Public Speaking
15 Octombrie
Bucuresti Tehnici Vanzari
16 Octombrie
Bucuresti Limbajul Non Verbal si Paraverbal
17 Octombrie
Bucuresti Curs Manipulare
18 Octombrie
Bucuresti Strategie si Persuasiune
19 Octombrie
Bucuresti Leadership si Dezvoltare Manageriala
8-9 Noiembrie
Brasov
Dezvoltare Personala si Leadership
31, 1,2 Noiembrie
Iasi
Management de Proiect
15-16 Noiembrie
Cluj
Tehnici de Negociere
22-23 Noiembrie
Timisoara
Comunicarea in Afaceri
5,6,7 Decembrie
Constanta
Tehnici de Negociere
6- 7 Decembrie
Targu Mures
Tehnici de Negociere
14 Noiembrie
Targu Mures
Presentation Skills in English
15 Noiembrie
Extreme Training iti ofera Excelenta in Vanzari, Negociere, Comunicare in Afaceri, Manipulare, Motivare Non-Financiara, Dezvoltare Manageriala, Comunicare Organizationala, Dezvoltare personala, Leadership, Management de Proiect, Time Management, Coaching si Teambuilding.
Alege Excelenta! Alege Extreme Training! Alege sa fii mai bun!
Extreme Training, the way to excellence
http://www.traininguri.ro - cursuri, traininguri
http://www.negociatorul.ro - resurse gratuite negociere
http://www.expert-teambuilding.ro - Team Building pentru companii
http://blog.traininguri.ro - Resurse Vanzari, management, negociere, doc utile, consultanta online "
Sursa : http://www.psihologu.ro/2008/03/05/curs-de-manipulare/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu