Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

miercuri, 19 august 2020

Declaratia deceniului



Teatrul absurdului politic si social 



Foto : g4media.ro



„Cu toată sinceritatea(s.n.) vă spun că am acceptat propunerea Gabrielei Firea din motivul că vreau să fac ceva pentru Bucureşti, nu doar să critic o situaţie existentă. Eu sunt cu o poziţie independentă (s.n.) pe lista Gabrielei Firea, nu intenţionez să mă implic în viaţa internă a PSD(s.n.), rămân în continuare de confesiune, ca să spun aşa, liberal (s.n.), aşa cum am fost întotdeauna ( inclusiv in F.S.N. ...😀 -s.n.) . Numai că în ceea ce priveşte politica locală, care este politica cea mai apropiată de cetăţeni, eu cred, asta este o convingere veche şi în acelaşi timp constantă a mea, că atunci când eşti capabil să aduci în faţă un program amplu pentru un interes local, este posibil, chiar dacă din punct de vedere doctrinar (s.n.)  ar exista deosebiri”.


Petre Roman 

https://adevarul.ro/news/politica/portret-traseist-patalama-revolutionar-petre-roman-idolul-apaca-lista-firea-1_5f3b7cf75163ec4271148484/index.html

Niciun comentariu: