Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois, Steven van Groningen, Leslie Hawke, Peter Damian Hurley

duminică, 1 aprilie 2018

Istoria nationala a infamiei

Istoria celor trei decenii care au trecut de la Revolutie nu este nimic altceva decat o istorie nationala  a infamiei ( fascinantul Jorge Luis Borges scria undeva despre "Istoria universala a infamiei" ) care a inceput in 1989 si nu s-a terminat nici acum.  In schimb , statul roman a reusit performanta uluitoare de a certifica in mod oficial comiterea unor crime ( dar nu i-a identificat si pedepsit pe criminali ) si de a certifica in mod oficial existenta unor cazuri de mare coruptie ( dar nu i-a pedepsit pe marii corupti si nici nu a recuperat prejudiciul ). 
Procesul a inceput in 1990 odata  cu spirala dezinformarii , diversiunii si manipularii care la inceput a vizat doar Revolutia , dar treptat, in spirale din ce in ce mai largi, a cuprins intreaga viata politica si sociala in asa fel incat in aceasta ceata politica si sociala  cetatenii sa nu mai poata distinge intre adevar si minciuna.
Cum s-a ajuns la aceasta performanta unica ? Aplicand ad literam cateva celebre directive-cheie emise de NKVD in 1947 care transforma , cu ajutorul institutiilor si legilor , justitia si normalitatea sociala intr-o farsa macabra si aduc intreaga societate in stare de parabioza. 
Prin aceasta inginerie sociala statul de drept se va metamorfoza treptat intr-un stat (al) penal(ilor) care la inceput a legitimat dupa modelul comunist doar crima politica ( prin  impunitate penala ) iar in final va legitima prin diverse subterfugii furtul din borcanul cu miere al statului ( prin acte juridice si administrative )  : 

"14. Trebuie făcut totul ca hotărarile şi ordinele - fie acelea cu caracter juridic, economic sau organizatoric - să fie nepunctuale. 
15. Trebuie făcut totul ca anumite cazuri să fie discutate concomitent de mai multe comisii, oficii şi instituţii, însă nici una dintre ele să nu aibă drept de decizie înainte de a se consulta cu celelalte (fac excepţie cazurile ce vizează industria minelor).  
32. Trebuie extinsă birocraţia statului în cel mai înalt grad în toate domeniile. Este admisă critica activităţii organelor administrative, însa nu se admite nicidecum scăderea numerică a personalului şi nici funcţionarea normală a aparatului birocratic.
41. Trebuie împiedicată cu orice preţ reabilitarea celor condamnaţi în procese politice. Dacă această reabilitare devine inevitabilă, se admite doar cu condiţia ca acel caz să fie considerat o greşeală judecătorească, condamnatul nu va fi judecat, ci doar graţiat; nu va avea loc reluarea procesului, respectiv autorii judecăţii greşite nu vor fi convocaţi. 
42. Se interzice judecarea sau chiar criticarea publică a acelor conducători numiţi de către partid, care prin activitatea lor au produs pierderi sau au trezit nemulţumirea angajaţilor. În cazuri drastice se recheamă din funcţie, fiind numiţi în poziţii similare sau superioare. La sfârşit, trebuie puşi în funcţii de conducere şi ţinuţi în evidenţă drept cadre de rezervă pentru perioada schimbărilor ulterioare" 
Sursa : Cristopher Andrew & Oleg Gordievski - KGB. Istoria secreta a operatiunilor sale externe de la Lenin la Gorbaciov , Editura ALL, Bucuresti, 1994, p.487-492

Ultimul exemplu este circul din conducerea Institutului Revolutiei Romane din Decembrie 1989 ( IRRD) infiintat in 2004 , prin care un fost revolutionar este inlocuit de la sefie , printr-un cinism absolut , cu un cercetat penal in dosarul Mineriadei care in anii `90 era specializat intr-un gen special de "metafizica". Cum cei care fac parte din IRRD sunt  numiti pe viata ( "Legea nu prevede vreun termen pentru mandatul Colegiului Național, aceștia fiind numiți pe viață. - https://ro.wikipedia.org/wiki/Institutul_Revolu%C8%9Biei_Rom%C3%A2ne_din_Decembrie_1989 ) un asemenea institut este cea mai buna umbrela pentru cei care vor o sinecura. 
Daca tot am ajuns la acest capitol, ratiunea existentei acestui (pseudo) institut : "Art.2. – Institutul are ca obiect de activitate analiza stiintifica( adica ?! - s.n.) a premiselor, desfasurarii si efectelor – in plan politic, economic, social – ale Revolutiei Romane din Decembrie 1989, in scopul realizarii unei imagini documentare, obiective si cuprinzatoare asupra acestui eveniment cardinal din istoria contemporana a tarii noastre."(Legea 556 - http://irrd.ro/institut/legi/)  nu se justifica din moment ce avem o Academie Romana, un Institut de Istorie, universitati, facultati, cercetatori, etc. si devine chiar cinica daca ne gandim ca dupa trei decenii  victimele reale ( nu inchipuite ) ale Revolutiei din 1989 asteapta si acum Procesul Revolutiei. 
Pe de alta parte , cum spunea poetul,  " Ce e val , ca valul trece".  Intrebarea este cat va mai rezista un asemenea "val" cu sinecuristii lui cu tot. 

http://www.contributors.ro/reactie-rapida/claudiu-iordache-inlocuit-cu-gelu-voican-voiculescu-la-conducerea-institutului-revolu%c8%9biei/#comment-339596

Niciun comentariu: