Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

miercuri, 1 iulie 2020

Tabloidizarea mass-media




Adina Anghelescu - Stancu
Foto : EVZ


 Il aud pe boss Cristoiu strigand: “Am nevoie de o crima, un viol. Dati-mi repede! Marfa!” (s.n.) Si se uita, sau asa mi s-a parut atunci, spre mine…M-au trecut apele. De draci ca nu aveam ce cerea el (s.n.)."

Adina Anghelescu - Stancu 







Ion Cristoiu
Foto : EVZ


"Am fost adeptul presei care se citește. Și până la sfârșitul vieții nu voi accepta să conduc un ziar, să colaborez undeva sau să fac ceva care nu are rating și tiraj. Păi unde e afacerea?!? Unii au vrut să știrbească legenda EVZ și ne-au pus ștampila de tabloid. Nu a fost așa. Noi am dat știri senzaționale din toate domeniile. Un salt uriaș făcut de EVZ e că am inclus în preocupările presei și faptul divers. Adică ce, o crimă nu era importantă? Declarația senzațională a unei vedete nu era importantă? ( s.n.)Ne preocupam foarte mult și de faptul divers și de faptul cotidian. "


Ion Cristoiu
https://evz.ro/ion-cristoiu-creatorul-fenomenului-bulina-rosie.html



Niciun comentariu: