Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

miercuri, 4 noiembrie 2020

Ferma PRO TV ( Oraseni vs sateni ) si toaleta unisex


Telespectatorii romani ( si nu numai ) care au urmarit programele PRO TV inca de la lansarea acestui post in 1995 ( https://ro.wikipedia.org/wiki/Pro_TV ) pot face usor o comparatie intre calitatea foarte buna a emisiunilor de atunci si calitatea lor de acum acum .

Ultima isprava demna de "generatia PRO" este megashow- ul FERMA ( Oraseni vs Sateni ) difuzat la ore de maxima audienta si care reuseste sa atinga noi culmi ale penibilului : 


FERMA. Orășeni vs Săteni - Anna Lesko și George Piștereanu merg împreună la toaletă


https://youtu.be/s15_CWd_WH8



https://youtu.be/s15_CWd_WH8

Cum se explica atunci diferenta astronomica intre calitatea unor programe PRO TV din 1995 si unele din 2020 la un post de televiziune privat comercial la care scopul declarat oficial a fost si este profitul ( implicit audienta ) ?

Poate ca aceasta diferenta nu se explica numai prin profit ci si prin contextul politic si interesele subterane.

In 1995 , tot pentru profit si audienta , PRO TV ne invata democratia si facea apologia ei ( celebra emisiune cu Silviu Brucan ) elogiind capitalismul , un fel de " Dormi linistit, PRO TV lucreaza pentru tine ", dar in timp ce cetatenii invatau democratia de la Silviu Brucan si respectau cuminti legile tarii , altii profitau din plin de ea si isi umpleau conturile.

Acum democratia nu mai trebuie invata, dar audienta trebuie mentinuta. Cum ? Exact cum se vede in acest episod trivial prin limbaj, comportamente si atitudini care incalca regulile bunului simt , etichetei si decenței.

Ca sa dam Cezarului ce este al Cezarului, reteta episodului "de succes" nu este neaparat un unicat in noua cultura urbana. Inainte de acest episod comercial , ideea unei " toalete unisex " ( definita drept obiectiv de atins !) care sa inlocuiasca conceptul rural si demodat de " toaleta din fundul curtii", a apartinut unui ONG care s-a gandit sa-si instruiasca activistii in ale democratiei musai pe varful muntilor , iar rezultatul ( respectiv pentru ce lupta acestia 😂 ) se poate vedea mai jos :


Foto : https://fondulpentrudemocratie.ro/mihail-bumbes-despre-tabara-de-activism-crim/


Altfel spus si mass-media comerciala si activismul civic de tip nou si-au dat mana si contribuie activ la educarea tinerei generatii si la propasirea societatii romanesti , iar rezultatul este din ce in ce mai vizibil. 

Adelante, Sancho !

Niciun comentariu: