Elita discreta pro România


ELITA DISCRETA PRO ROMANIA

Este elita formata din acele personalitati de exceptie si independente fata de sistemul de aici , dar care cunosc si inteleg Romania si problemele ei , sau chiar cunosc limba romana , inteleg spiritualitatea romaneasca si in mod dezinteresat , onest si responsabil fac pentru Romania poate mai mult decat reprezentatii ei formali si elitele ei oficiale :

Principele Charles, Ambassador of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland to Romania, Catherine Durandin , Dennis Deletant , Tom Gallagher, Dr. Peter Gross , Jean Lauxerois , Katherine Verdery,, Steven van Groningen, Leslie Hawke

luni, 1 iunie 2009

Insecuritatea cetatenilor ca stare de fapt

Insecuritatea cetatenilor ca stare de fapt



"Am realizat, poate pentru prima oara, cat de neputinciosi si de lipsiti de aparare suntem noi, cetatenii, in fata unor astfel de indivizi. Am realizat ca, desi stau patru-cinci ore pe zi in institutia politiei, desi am prieteni buni printre politisti, nimeni nu ma poate apara intr-un asemenea moment si nimeni nu poate garanta siguranta mea, a copilului meu, a familiei mele. Eu, care scriu zilnic despre victime si agresiuni, am realizat, poate mai concret ca niciodata, ca politia este aproape neputincioasa, nu este sprijinita de lege, nu-mi poate garanta nimic"

Olimpia Ceara


Arsen Giolacai a intrat in sediul cotidianului "Liderul de opinie" din Constanta, insotit de trei barbati. Cu un ton ridicat, individul a amenintat ca reporterul care a scris ca si-a obtinut permisul de conducere in judetul Arges o va pati daca va mai scrie despre el. Redactorul-sef a incercat sa il linisteasca si i-a poftit pe cei patru in birou, unde Giolacai i-a spus: "Nu o omor. Dar, daca mai scrie despre mine, o violez si s-ar putea sa-i placa".

Amenintarile nu s-au oprit aici. Individul a mers acasa si la parintii reporterului, unde le-a spus acestora ce va pati fata lor daca va mai scrie despre el: "O sa-i rup mainile si picioarele!". Giolacai a mai precizat ca are destui bani pentru a-l plati pe reporter sa taca, pentru a-l cumpara cu tot cu ziar. "

http://www.romanialibera.ro/a155545/arestat-dupa-ce-a-amenintat-o-jurnalista.html

Niciun comentariu: